Followers

Saturday, 9 August 2014

selamat hari raya...

Assalamualaikum......selamat hari raya...masih belum terlambat sangat nak wish selamat hari raya kan..walaupon masa tulis entry ni dah hari raya ke 2....selamat hari raya maaf zahor dan batin....hari raya pertama memang terlalu sibuk..sibuk mengatur meraya umah sanak saudara..itu lah tradisi the megats dari masa aku kecik2 lagi....beraya sampai lebam ok..dari pagi sampai ke malam...kalo jarum jam belum pukul 10 tu mmg selagi tu melepak ja kat umah sedara.....dan paling penting dapat kumpul dengan the kazens..hahaha....
Family Potrait Raya 2014..xcukup lagi sorang..adik aku keja shift petang
lepas sembahyang raya mesti serbu dulu rumah pak ngah sebelah mak..memang tempat wajib...sebabnya ada nasi arab....hahahaha.. petang tu baru lah gerak beraya sedara sebelah abah aku plak...
genarasi apa ntah..yang pasti bukan genarasi y..hahahaha





Rumah orang pon bole jadi
raya ke 3 dah...



Selamat hari raya dari cece