Followers

Saturday 6 April 2013

Kelas Mandarin

Ni hao ma..... hihihi..mentang2 lah sem ni aku ambik bahasa mandarin....nak tulis entry kali ni pon nak jugak cakap mandarin..tapi bila dalam kelas malu2 plak nak ckap mandarin dengan laoshi....hakhak.....waaaaaaaa aku dah tua untuk belajar benda baru...otak aku xleh nak terima.....study mandarin hari ni esok dah lupa dah..... ni dah sem 8 baru terhegeh2 nak ambik bahasa asing....hukhuhk....

ambik mandarin ni pon kena belajar tulisan sekali.....tadaaaaa.....
comey x tulisan saya??? ngeeeeeeeeee...
ada kawan aku cakap ada rupa tulisan tamil pon da gak...wuaaaaaaaaaaaaaaaaaa
kejam gila..hak3
Kadang2 kelas mandarin best sebab belajar benda baru...tapi kalo mood aku kelaut memang satu apa pon xmasuk dalam otak...hahahhaa
........part paling lawak nak kena berlakon...buat dialog memang paling malas....


alamak...homework xsiap lagik....mingggu depan ada test pulak..huk3.....selamat belajar....

No comments:

Post a Comment