Followers

Sunday 14 July 2013

tersangatlah xpuas hati

Assalamualaikum...hari ni dah 5 ramadhan.. ya allah cepatnya masa berlalu kan??...semalam aku ada singgah stokis untuk produk jenama yang agak terkenal tapi tersangatlah kecewa dengan servis stokis ni...aku taip ni bukan nak burukan sesiapa tapi nak luahkan apa yang xpuas hati....bila aku, mak dengan adik 2 orang masuk stokis ni diorang xgreet langsung dan masing2 sibuk buat kerja..at least greet welcome ke..ok la tu..sejuk la hati sikit lepas penat naik tangga...ni tak buat kitorang macam xwujud ja...aku paham korang sibuk dan penat sebab berpuasa tapi bukan hilang tenaga pon greet dekat customers...am i right???....

lepas itu pulak, diaorang masih duduk ja..bukan nak tanya apa2..biar ja kitaorang kat situ..then aku duduk ja lah depan diaorang baru sibuk nak tanya...yang xbole blah tu bila mak aku berminat nak beli corset so mak aku tanya lah cara pembayaran, diaorang ni jawab acuh x acuh ja...bole pulak terang sambil buat kerja lain..xtengok pon muka mak aku...

then xpa lah aku beli lah satu kotak collagen, since aku first time try this product aku pon tanya lah cara nak makan collagen ni...dia boleh pulak cakap xtau..hishsssshiiishh ni memang buat aku marah ni....at least diaorang kena lah tau sikit untuk setiap produk yang dijual kat situ...cara makan dengan harga pon dah cukup...ni x mak aku pulak yang terang kat aku...

ok tu ja aku nak bebel entry kali ni....selamat berpuasa dan semoga puasa kita kali ni mendapat keberkatan..aminnnn


No comments:

Post a Comment