Followers

Monday 13 July 2015

Bilik Kecilku

Assalamualaikum....selamat menyambut ramadhan...hahahaha dah 20 terakhir baru nak wish....dah terjauh tinggal gerabak keretapi daaa.....
Pejam celik pejam celik dah 2tahun aku merantau keja kat kl.....dan dlm masa yang sama gak dah 4kali aku asyik pindah randah....hahahahah...and finally aku nak announce yahoooooo dapat jugak menyewa bilik kecik dan duduk sorang2.....hihhihi..ya la selalu orang memang nak menyewa bilik kecik kan..xnak kongsi2.lepas ni semangt la nak decorate dan kemas bilik....hahahha....

Baru sebulan pindah bilik kecik dah macam2 buat list barang yang nak beli...kononya nak hias bilik ni macam bilik sendiri..hahaha....I is kuat berangan.....apa yang penting kebersihan....aku ni dah la spesis geli2 kotor....so bila ada bilik sendiri rasa tersangat lah lapang walaupon bila kecik ja....
My single bed...aku asyik berlanggar ja ngn palang merah tu....sakit woi....


Bila aku masuk ja bilik ni, aku rs mcm dah bilik pengantin...ni semua gara2 langsir warna kuning..hahaha....


Seberang jalan sana, ada surau....dah tu plak speaker memang menghala ke bilik aku ni...memang jadi alarm aku setiap pagi la...hahaaha..senang keja aku...kalo xterjaga jugak bole hentuk kepala kat dinding.... tu ja aku nak cerita....selamat menyambut hari raya....


1 comment:

  1. betul..mcm sy pun tak minat share bilik sewa. biar mahal sikit x apa asalkan dpt bilik sorang.. :) privacy kan

    ReplyDelete