Followers

Thursday 11 February 2016

Company Annual Dinner

Hai.... 
4 Februari 2016, is my company annual dinner....mula2 aku decide xnak join tapi malay oficemate semua join.. so moh kita tumpang sekali....end buat dinner kat The Royal Chulan. Nasib xjauh dari umah aku...so tau la jalan nak ke sana...hihihihi

Since sampai awal jugak so sempat ambik gambar berlatarkan klcc....

Dinner start pukul 8, tapi aku pukul 7.15 dah terpacak...

Ni first time pakai shawl gaya macam tu, muka i is chubby....hahaha


Yee sang....ada kriuk2 , salmon dengan sayur...



Sup sirip ikan yu...ni sedap dan tekak aku bole terima
Hahaha... aku ni memang cemerkap..tu yang tumpah tu...udang yang digaul dengan oats....rasa manis masin pedas.....
Sayur brokoli dengan cendawan ,ablone dan gamat....aku suka gila cendawan

Orang yang paling lama bekerja dekat kilang...



Sambil makan sambil bergabar...
Semua orang yang hadir akan dapat hadiah lucky draw...so aku dapat voucher ja...

Dara pingitan...hihihi...aku pon confuse kenapa aku berdiri macam tu....nak cover perut buncit kot
Nak jugak buat macam orang lain...tapi tukang ambik gambaq sabotaj aku....sipi ja muka aku masuk
Kat lobi...hanya mampu berangan ja...hahahaha...feeling princess kat situ

Syoknya kalo dapat buat wedding kat sini...tapi siap la ongkosnya...hahahahaha


No comments:

Post a Comment