Followers

Wednesday 11 January 2017

Hiking Bukit Tabur

Assalamualaikum.....

Fuhhhh dah bersarang rupanya blog aku nih.....huarghhhh

Hari Merdeka lepas apa aktiviti korang??? Apa???? Duduk rumah aja..hurm tak merdekalah korang ni...
Asalnya aku nak tengok perarakan kat dataran merdeka tapi sebab tengok cuaca tak mengizinkan aku tukar plan... hari tu kejap hujan kejap panas....

kebetulan pulak housemate aku ajak daki bukit tabur... what???? aku pikir macam malas ja... tapi ni faizzah lah...suka sangat cabaran... so aku cakap okay aku join... yang paling lawak kan aku dah duduk rumah tu dah dekat setahun baru lah nak bertukar2 no phone...ni tak boleh blah.... al maklumlah masing2 sibuk ja memanjang....

Pagi hari merdeka tu hujan agak lebat tapi bila sampai sana dah cerah...nasib lah masa daki tak da lecak2 , tak da pacat ngn lintah...hahahaha

Aku mula daki pukul 8 pagi dari bahagian east.. mula2 memang excited gila...korang tau tak ?????
nak sampai puncak ambil masa 4 jam...fuhhhhh kus semangat..nasib baik team yang sporting...

Jom lah layan gambar masa daki bukit tabur.....











No comments:

Post a Comment