Followers

Thursday 14 February 2013

Holiday...

Alhamdulilah dapat jugak merehatkan minda even cuti sem dipendekkan....orang bercuti tapi aku bertungkus lumus kat lab siapkan fyp..akhirnya aku dapat gak lah cuti dua minggu....hihihihi...alang2 dah cuti sem aku pon jatuh masa chinese mew year..hihihihih aku menunjukkan kepakaran aku memujuk mak aku bercuti..xkisah lah mana2 pon..yessss akhirnya mak aku pon termakan pujuk rayu aku...hihihihi sebab mak aku kesian kat anak dia nih..wink3....

Penang...

yeay...dapat jugak bercuti....abaikan kaki aku tu...
tenangnya dapat tengok laut....
lepas ja puas tengok laut, kitaorang singgah Street Quay...
asal tangkap gambaq ja mesti badan menyenget...
bole naik kapal nak tengok sunset...

me again...


kat street quay ada banyak restaurant best2....
Bella marino
delicious


Malam tu pulak kitaorang pekena nasik kat medan selera pantai seagate...hohhohoho... kitaorang ambik set untuk 6orang dengan harga rm73 ja....ada ikan masak sweet sour, tom yam campur, telur dadar, kailan ikan masin dengan sotong celup tepung....

sweet sour
benda wajib nih...
muka menunggu makanan
Next day tu meronda kat queensbay mall ja...gila baq hang sale merata2 sempena chinese new year...petang tu jugak bertolak balik perlis....nasib baik jalan xjam...hihihihhiihi....sampai ja rumah asyik bersin ja...apa kes ni...terus makan ubat....hahahaha...


1 comment: