Followers

Friday 15 February 2013

Zaman Dulu-dulu

Assalamualaikum...hari ni mood kerajinan aku datang lagi...yeahhhh..so apa lagi lagu lah menaip entry....hihiihii..masa aku tengah kemas2 ( motip aku nak ckap la aku memang seorang yang rajin..wakakaka masuk bakul angkat sendiri...) aku terjumpa gambar lama2..masa zaman aku muda2 dulu tapi sekarang tetap muda gak..kihkihkih...

ok aku xmau bebel banyak2..jom kita layan gambaq nah..sorry quality xelok sebab ambik gambaq dari gambaq....eh???? paham ka?..hahaha

tadaaaaaa mempersembahakan 






aku zaman baby lagik...masa ni tok aku yang jaga kami adik beradik...masa ni tinggai kat rumah tok lagik.....bila dapat adik aku yang ketiga baru pindah rumah..hewhewhew
comey x saya????? 
saya memang comey..hihihihihi...
dari kiri: pak su, kak long, aku ngan tok...masa ni kat gua kelam
Rindunya zaman ni...xdak masalah pon...makan orang suap, orang yang mandikan, siap di dukung lagik....

zaman ni aku dah tadika rasanya....kami 4beradik tapi yang 3 beradik atas ja rapat sikit..hihhi sebab jarak umuq dekat2 ja...adik aku yang last skali jarak umuq jauh sangat..bila aku umuq 9thun baru adik aku yang last lahir....
aku anak no 2..
kak aku yang sulung
adik aku..iyah...beza aku ngan adik aku dua tahun

masa adik aku yang last ni lahir, semua orang suka dia sebab dia putih pastu tembab.tapi habit dia masa kecik mak ooiiii suka meludah kat orang...hahha siap lah kalo kacaw dia memang nanti kena ludah...hahhaha...kak aku suka cium dia lepas tu jilat pipi dia..yang tu memang adik aku paling xsuka...mesti dia marah balik..hahaha
adik aku yang last skali...
adik aku dengan basikal kesayangan dia...xdak sapa bole kacaw
kesian...main sowang2 xdak sapa nak layan.....
hasil anak didik dari tok chah..love u so much

Masa ni family aku bercuti kat langkawi.....dah xingat aku umuq berapa....
korang bole perasan x???? aku mesti nak kena riba..hahhaha..dah tu adik aku lak yang kat sebelah..hihihihi...
aku tuck in baju kot..siap pakai bj yang ada kolar lagik...hahaha

yang ni plak tetap xmau mengalah...nak kena riba gak...tengok adik aku tersepit...hahaha

muka aku yang tembam..
sebab saya kan pemalu..tu tangkap gambaq tengok bawah....
dari kiri: mak aku, dek yah, aku, kak long ngan mak su....
berbezakan muka kitaorang???

yeahhhh...seksi oooo
masam ja muka aku...hihiihihi

masa ni aku bercuti kat hatyai....kecik lagik waktu tu....

mak aku masa muda2 dulu....
over kan aku...hahaha
 hahahaa meh aku nak cita sal teddy bear...aku ternampak teddy bear siap nangis2 lagik nak beli..lepas tu mak aku nak belikan lah tapi aku nak paling besaq...hahaha akhirnya dapat gak teddy bear....

teddy bear...mula2 ja sayang lepas tu lempaq mana xtau...

masa sekolah menengah..form 2

ikot rombongan sekolah sebab tu pakai baju sekolah....hahaaha
 aku xgemok tau..gambaq ni menipu..sebab aku tangkap gambaq dekat sangat sebab tu nampak gemok..hahaha..serius aku xtipu wei....


masa ni aku form 5...
ada satu gambaq ni buat aku gelak sowang2...hahahaha
zaman tadika punya.....nak tengok???

kejap eh 

scroll lah bawah lagikkk...tapi gambaq xjelas sangat...


sabar ya......

































tadaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
ceteka yang mana satu aku.......hihihihihi

gambaq masa sesudah nasyid...baik kan saya..auuwwww..hahaha...siap gincu merah bagai...hang ada ka?? hahahaha..xingat lak nasyid sempena apa....


tu sahaja aku nak cerita...tatatata jumpa lagik di next entry......















1 comment: