Followers

Sunday 21 October 2012

As-Syakirin

As- Syakirin  apa yang korang terbayang???? Nama orang ka nama tempat or apa2 ja lah...Bila sebut ja As- Syakirin mesti korang terbayang nama orang kan..mula2 aku pon pikir macam tu jugak tapi bila dah nak masuk 4 tahun aku kat Gong Badak ni dah familiar dah dengan As- Syakirin ni...hahahaa...

Terengganu cuti pada hari Jumaat dan Sabtu...Bila cuti ja muka aku dah berseri2...maklumlah boleh buat suka hati..hihihi...petang tadik habis ja dissusion group terus ja plan kuaq makan....ok As- Syakirin ni kedai makan la...aku rasa orang terengganu area gong badak tau la kot kat mana As-Syakirin ni...budak2 u aku selalu la makan kat sini sebab dekat ja ngn u kalau ikot dari pintu belakang..hik3
Restoran As-Syakirin
Minuman kat sini ada macam2...korang bole cuba jus buah...bagi aku sedap tapi citarasa masing2 xsama kan...jadik korang kena datang sendiri....

Ada macam2 menu kat As-Syakirin ni..western food, makanan panas, ikan bakar, sate pon ada gak...rambang mata nak pilih...hahaha

Roti Canai
Keropok goreng kat sini memang sedap...dah la panas2 lepas tu keropok memang rasa isi ikan...ada sesetengah kedai jual keropok tapi rasa tepung ja lebih...Pinggan untuk isi keropok pon menarik...bentuk sampan lagi..hahaha
Keropok goreng

No comments:

Post a Comment