Followers

Saturday 20 October 2012

Pre- concert

Wahhh konsert Dato' Siti Nurhaliza kembali....sebenarnya memang aku minat dengan Dato' Siti ni...dah la suara sedap dah tu pakaian dia memang sopan....xdak lah terdedah sana sini...=)...bila baca tweet Dato' Siti memang keinginan nak pergi tapi tau2 ja lah bila bergelar student ni aku harus fikir yang penting dulu...konsert tu diadakan kat kuantan..memang dekat dah dengan aku..dah tu masa tu aku cuti sem...

bila pagi ni aku baca email dari nuffnang terus muka excited...nuffnang nak bagi tiket free...wallalalla...

Aku pasti semua orang kenal Dato' Siti Nurhaliza kan...kan???...Perjalanan seni Dato' Siti ni bermula apabila beliau menjadi juara dalam Bintang HMI 1995 dan paling penting beliau pernah digelar 'The Voice of Asia' semasa persembahan MTV Asia Awards 2005 di Bangkok...memang beliau layak terima gelaran itu...memang patot...

Bagi menghargai peminat beliau di pantai timur, Dato' Siti Nurhaliza Live in Kuantan 2012 akan diadakan di Bukit Gambang Resort City pada 9 November... Mari pakat2 turun Kuantan...=)



p/s: selama ni aku xpernah hadiri konsert macam ni...jadik kalo dapat tu memang super duber excited...

No comments:

Post a Comment