Followers

Wednesday 26 December 2012

Banjir oiii Banjir

Sekarang aku dah tempuh alam study week....dan sekarang jugak lah dah masuk musim tengkujuh kat Kelantan, Terengganu dan Pahang memang hujan lebat dan xberhenti2 lak tu....acena aku nak study dalam sejuk2 ???...hahaha jawapnya lebih banyak tidoq ngan makan dari study...hihihihi...study sambil baring dah tu selimut pulak memang terbaik lah nak dodoi aku.....hahahah baca nota 2 page tapi tidoq sampai 2 jam.....wink..wink..
Kat u aku 2 hari lepas memang banjir.....dah siap kuaq amaran banjir lagi.....so bagi student kat situ silalah jaga keselamatan anda ya...nak final exam dah... main ayaq syok gak tapi keselamatan tu yang penting....ada kes kat u aku da student kena patuk ulaq dah jatuh longkang pon da gak...so berhati2 lah....


Gajah menyusur pon banjir...kesian kat budak diploma nak kena redah semata2 nak masok kelas.....kuatkan semangat korang ya...chaiyok!!!

redah banjir 
p/s: selamat menempuh final exam......=).....gambaq ni aku ambik dari persatuan mahasiswa unisza dan dari member aku.....






No comments:

Post a Comment