Followers

Monday 10 December 2012

Birthday Celebration




sekian lama blog aku bersawang....fuhhh sebab jadual sem ni aku sangat pack....tapi yg peliknya tidoq tetap cukup ja...entry kali ni pon yang dah basi dah.....tapi jangan risau aku dah cuci entry ni dengan ubat gigi...kasi fresh..hahahaha
al-kisahnya bermula nak celebrate besday one of my geng, kak aishah 28 nov....eh ya ka? hurmmm aku rasa betoi dah tu tarikh lahir dia...so kitaorang plan nak makan steambot...D'Ganu lagi..sobsobs.....nampak sangat kan xdak idea nak makan kat mana...hahhaha
D'Ganu Cafe
Masing2 excited nak makan steambot...tapi orang ambik order punyalah lambat...kitaorang ni halimunan ka pa..pelayan buat2 tak nampak ja... Sebelum makan kita bergambaq dulu ya....



Sedapnya ayaq yang kitaorang order....tembikai susu laici....hahahha..habis licin


Dah tu order steambot untuk 6orang makan...nah ambik ko.....makan2...pulun na...


masa ni memang semangat makan sebab perut lapaq

Sebelum balik meh kita wish Happy Birthday !!!! Agak2 korang lah ceteka yang mana satu besday girl... ceteka...yang mana??? kiri  ??? kanan??? selamat mencuba ..hahaha

yang mana satu??
Dah balik tu singgah kat Dnalicious kat Durian Burung...ambik pavlova ngan durian crepe ditempah khas oleh member kak aishah...kitorang tumpang makan ja..hikhik3...ni first time aku makan benda2 ni.....pavlova tu sedap tapi manis keting...hahahaha

Durian crepe
Happy birthday









2 comments:

  1. faizzahhh!!!! rndunyazaman study...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..rindu gak...bole enjoy..hahaha sini xda geng makan steamboat...huhuhuh

      Delete