Followers

Friday 17 August 2012

Kenduri Raya...

Tinggal lagi sehari ja nak berpuasa.....sedihnya bila ramadan nak berakhir.....lepas ramadan bulan apa adik2??? cece teka....ni kalau xtau sila hempuk kepala kat dinding...syawal bakal menjelma.. xoxoxo .tapi yang bestnya 5 syawal aku  dapat banyak undangan majlis perkahwinan...alhamdulilah makan free.. ngehehehe.

Tabiat mak aku bila dapat kad kawin dia akan gantung dekat notice board depan bilik kak aku...senang sikit katanya..xdaklah alasan terlupa tarikh majlis....bila dah lepas baru dia akan cabut....dan proses ini berulang dan berulang...hahaha
Ni koleksi kad kawin..
Sekarang ni dah macam2 design kad kawen kan? Macam2 lah..aku pon suka tengok...konon2 sumber inspirasi...hahahaha..gatai gila nak kawen..Ya lah cute ja kad sekarang ni..designer pon dah makin kreatif...paling best aku suka cium bau kad....hahaha gila x? ada kad yang memang bau wangi...sekarang ni dah kurang lah kad tu...

Sekarang ni bakal pengantin suka pilih tema cartoon kan...riang ja..macam excited nak kawen..hehehe..kan dah trend zaman sekarang..kita ikut ja...xsalah pon asalkan ikut kemampuan..Alah sekarang kan boleh pilih dan design sendiri....xpon carik ja kat google...kan banyak contoh kad kawen...nak beli melalui online pon dah xda masalah...kan senang gitu..
Cute kan? sweet ja...

Kad ni nampak korprat kan..hahaha..sesuai untuk vip...kalo nak jimat jemput pakai mulut ja..hahaha dasar bajet gila..xpon invite melalui facebook....tapi xbest kan sebab xdapat rasa penat ke hulu hilir dan xdapat pengalaman menjemput...biasalah ni kan adat orang melayu...mana lah tau masa menjemput tu korang dapat pengalaman kena kejar anjing ka, terpeleot ka...sesat ka salah umah la..hahaha...kan best gitu..
elegance
suci ja..modern card

Aku suka kad ala2 romantik gitu...cewahhhh...letak gambar bakal pengantin ka, jari yang berinai...xpon gambar cincin perkahwinan...tu pon sweet jugak...macam kat kad bawah ni..gambar a bouquet of white roses...lambang percintaan yang suci...
romantic
simple 

Tu saja entry kali ni....haih bila lah turn aku pulak...sila cepuk dahi masing2 ya..aku ni mula lah nak berangan padahal calon pon xdak lagi...fokus study dulu...setaun ja lagi...tadaaaaaa!!!!

No comments:

Post a Comment