Followers

Monday 13 August 2012

Menunggu dan Tertunggu

Korang2 meh lah dengar rintihan hati kecilku ini...cewahhhh..pandai lak nak mintak simpati dengan orang..hahahaa....Menunggu dan menunggu terus menunggu. sobsssss....apa kes ni? al kisahnya permohonan asrama aku belum diproses lagi...kok gitu yok?....orang lain dah tau pon dapat ka xdapat....yang keputusan aku ni tergantung kat tengah2....adehhhhhhh...tragis betoi...


Dah tu aku punya excited nak tau jugak....setiap 2jam bukak portal....tengok keputusan permohonan...hampa....log out...lepas 2jam plak .....msuk portal pelajar...pon xdak perubahan kat keputusan permohonan aku..macam mana lah boleh jadik gini....aku ni dah tahap stress dah...tp buat2 cool ja....padahal dalam hati sumpah seranah dah....


Pihak asrama u aku ni ada membuat sistem merit...kiranya kena aktif lah baru dapat asrama...mungkin aku xhantar borang merit sebab tu jadik macam ni...huhuhu...memang salah aku...hahahhaa...padan muka tu lah ambik ringan lagi.bila dah terkena batang hidung sendiri baru nak teriak...patut lah hidung aku xmancung2.hahaha..... kuikui .....makkkkkkkkk helpppppppp me...dah xdak  guna dah..tak pa ni sebagai pengajaran buat aku...len kali jangan buat dah....memang aku xbuat dah sebab ni pon dah tahun akhir pengajian aku...

Dah macam ni hah muka aku.....lebih teruk dari ni lagi..hahaha...aduh..aduh...aduh...tapi jangan mengeluh...setiap dugaan ada hikmahnya...Ni gambar google ja..nak senang lah katakan..hik3












                                                    SETIAP UJIAN ADA HIKMAHNYA..

SEMOGA AKU DIPERMUDAHKAN URUSANKU...
AMIN

No comments:

Post a Comment