Followers

Wednesday 15 August 2012

Pasang Surut

Hubungan suami isteri atau gf ngn bf mesti ada pasang surut kan....ya lah manusia ni bukan sempurna..mesti ada kelemahan dan ada kekurangan..masalahnya aku susah sangat nak terima kekurangan pasangan aku ni...aku dah belajar bersabar tp tetap xboleh jugak...nak melenting jugak..hahaha...padahnya dia pon tadah telinga dengar aku membebel....aku kesian dengan dia tapi dia xkesian diri sendiri...ada diploma tapi menggangur ja..dalam setahun dah tukar 3 tempat kerja...haishhh geram aku..mau aku xpening macam ni...ntah la laki ni korang kena tau korang ni ketua keluarga...kena tanggung anak bini bila dah kawen nanti..kena sediakan makan minum, tempat tinggal dan pakaian...ni malas nak kerja lepas tu memilih pulak.....

Bila aku membebel dia cakap aku xsayang dia lah..xpham dia lah...macam na aku nak paham..dah banyak kali aku cakap benda yang sama...bebuih2 mulut aku...tapi xjugak berubah...ya aku paham..kalo nak berubah ke arah kebaikan memang susah tapi kalo ke arah jahat tu laju ja berubah... Bila dah bebel2 ni endingnya ialah bergadoh.....kadang2 aku yang overrr tau..nangis2 mintak putus...hahahaha....sapa xstress...kalo korang kat tempat aku pon rasa benda yang sama....dia pon dah muak ngan aku...bila aku mintak putus laju ja dia ckp ok...lepas tu senyap ja....dulu awal2 kapel bila mintak putus ja laju2 dia kol aku...hehehe...biasalah i kan suka ngada2...feeling like a princess...wah gitu...wekkkssss perasan nak mampos.....

Kakak aku lagi lah dia cakap aku ngan dia macam no 10..korang nak tau kenapa???? ce teka..hahaha..

Meh aku nak tunjuk sesuatu......sabaq2...scroll lagi ke bawah.....












lagi...................
































lagi....................














lagi..........................................
1...2....3.... jangan muntah lak....











muka tu cover2 sikit...jangan lah terkejut beruk lak...hahaha

Apa pendapat korang??? sila komen kat bawah ya..hik2
Aku xpernah letak kriteria lelaki pilihan aku.....sebab aku terima dia seadanya...hahaha..tapi tu lah selalu ja bergadoh...baik xsampai 30minit tapi bergadoh sampai berbulan2....aku pon pening nak pikir...dah lah dok jauh tapi tu pon gadoh gak..kalo sebumbung nti xtau lah.....gempa bumi lah kot...hahahaha

Aku ada baca infosihat2u tweet..berbunyi cegini

nak tahu tak?satu kajian di jerman ke atas 1000 lelaki mendapati lelaki gemuk lebih setia berbanding kurus>> kecenderungan curang lebih kepada lelaki kurus....

Korang pikir2 kan lah..betui ka x....tapi ada kajian di jerman dilakukan....tapi rasa macam ya ja..hehehehe..saja ja nak sedapkan hati....mintak2 betui la ya....fuhhhh boleh hidup aman lepas ni....hahaha    ( riaknya) 


No comments:

Post a Comment