Followers

Wednesday 26 September 2012

Keropok Lekor

Holla..dah lama aku xmenaip rasa gian lah pulak....hari ahad 23 sept 2012 lepas habis ja kelas da sowang member aku ni ha kempunan nak makan keropok lekor...apalagi plan kuaq lah lepas asar merempit ramai2 padahal 4orang ja..hahaha

Kat ganu ni ada kampung losong yang femes jual keropok losong...nak tau rupa losong baca lah entry ni sampai habis.hakhak...losong ni ada yang rebus ada yang goreng... 12 batang rm3 kalo 8 batang rm2...kitorang rembat yang 12 batang 2 bungkus lak tu..habis licin...memang kebuluq toi...murah ja kan..tapi xtau lah harga semua kedai sama ka x..hehehe..tapi jangan tanya kedai mana jual losong yang sedap sebab aku makan ja xdak nak komplein2...baik kan aku....

Dah beli losong carik port nak lepak ngan makan...so meh kita serbu teluk ketapang...tempat ni femes gak...dekat ngn airport ada pantai tapi xleh mandi...
Keropok
Muka orang kebuluq
ceria kekeyangan


Dah bosan lepak kat teluk ketapang serbu kedai gelas air besar... Masing2 order jus buah..kat sini femes gelas besar tapi kitaorang ambik medium ja..tu pon paksa telan gak sampai kembung perut...huhuhu...tengok lah gelas saiz medium pon aku pikiaq boleh habis ka..tapi makanan kat sini biasa2 ja...aku order laksa penang kawan aku lak order rojak ayam...

Ceteka air buah pa kitorang order.teka2...
Licin
Bila nak balik tu hujan lah pulak, maka merempitlah dalam hujan..habis lencun..mau aku xketaq sowang2 sebab sejuk..





No comments:

Post a Comment