Followers

Friday 14 September 2012

Rahsia Bersama

Dulu aku tercarik2 gak compact powder yang sesuai untuk muka aku...muka aku ni cepat berminyak lepas tu mula lah berbukit bukau kat muka aku...ditujukan khas cik jerawat..hahaha...alhamdulilah aku dah jumpa bedak yang sesuai untuk aku...

nak tau rahsia aku..jom kita jengah....


jom2


Ronasutra
Kelebihan Ronasutra
100% natural minerals
UV Protection
Preservative &Talc Free
Long Lasting
Flawless cover

Ronasutra ni sesuai untuk kulit sensitif sebab bahan 100% natural minerals...lagi satu ronasutra ni berfungsi sebagai foundation jugak dan berbentuk powder jadik korang dah xperlu nak guna bb cream dah...nak lagi cantik ronasutra ada pelembap...sapu pelembap dulu then baru apply ronasutra powder... kalau korang nak info lagi korang boleh klik link ni http://www.ronasutra.com/ atau like page ronasutra kat fb http://www.facebook.com/Ronasutra.Official.Fan.Page

whitening moisturizer


Macam ni lah gambar dalam...ada lubang untuk bedak tu keluar jadi korang xyah nak gigih2 bukak inner cover....bedak tu akan keluar melalui lubang tu..kretip kan...bedak ni aku pakai tahan dalam 2 bulan tapi memang berbaloi... harga ronasutra kat pasaran rm48 dan boleh didapati kat kios dan kedai jamu...tapi kalo korang stay area jb dekat plaza angsana ada satu kiosk ni offer rm40..pi lah carik ya...

Bedak ni ada 5 colour

Cream peach sesuai untuk pinkish and fairer skin
Sawo yellow (yellowish and fairer skin)
Natural buff (yellowish and medium skin)
Honey (reddish and medium skin)
Mocha (yellowish and reddish darker skin)

Agak2 warna kulit korang kategori mana...kalau conpius korang boleh mintak pendapat dekat jurujual tu...kan senang..diorang ni pon dah terbukti expert...konpem pilihan diorang memang tepat sekali... Ronasutra ada jual khaki brush untuk solekan sekata lagi...kalo korang beli bedak ja xdapat span muka tau...jadik korang pandai2 la ya...aku pon xpakai khaki brush ni..guna span muka biasa ja...terpulang lah kat korang....

Ok lah aku xmau bebel banyak2 tapi nak korang yang alami betapa bestnya guna ronasutra....benda baik elok dikongsi bersama =)

SELAMAT MENCUBA

No comments:

Post a Comment