Followers

Wednesday 12 September 2012

Teddy Bear dan Perempuan

Kalo nampak teddy bear mesti si kembarnya perempuan...perempuan dengan teddy bear ni memang xboleh dipisahkan macam isi dengan kuku..hahaha keluar dah peribahasa....itu peribahasa ka?? eh aku pon dah lupa dah....
Dari dulu lagi aku terpikir kenapa lah perempuan suka gila2 kat bear ni...jangan jadik gila sudah..ngehehehe.. parents mesti beli bear or anak patung kat their daughter...kan??? korang perasan x?...kenapa??kenapa...Aku pon sama jugak suka sangat bear ni..Aku ingat lagi bear pertama aku adalah bear yang nak iras2 kucing..gila besaq gedabak tu pon bila dah merengek2 nak beli tapi bila dah dapat mula2 sayang nak mampus sampai orang nak sentuh pon xbagi..gila keji perangai aku..hahahaha..dah lama2 dah bosan ngan bear aku main sepak2 bear tu...humban bear tu dari atas la macam2 lagi aku dera bear tu..nasib baik bukan orang kalo x mau dah mati sebab aku...hahaha

Nak tau kenapa perempuan suka gila ngan bear.....meh kita check...


  1. Masa kecik2 konpem korang pernah main masak2, mak2 dan kawin2..hahaha bila ada bear ni senang sikit kerja kiranya bear tu lah yang jadik anak kita...usung sana sini...pakai baju, bagi makan dan susu...perempuan kan naluri ibu kuat..masa gini lah nak feeling ibu2 yang penyayang...hahaha
  2. Bila dah besar sikit korang mesti kena tidoq sorang2 dan takut gelap...si bear ni lah yang jadik peneman sampai lah tertidoq
  3. Bear ni lah tempat meluahkan perasaan geram, sedih, marah, hepi.. Korang bole anggap bear tu seolah2 orang yang korang geram..siap tumbuk2 ka baling ka...lepas tu korang akan rasa lega...
  4. Bear ni kan cute ja..perempuan ni pantang tengok benda kiut mesti nak beli..
Aku suka buat teddy bear peluk bila nak tidoq tapi bila ja aku bangun pagi tengok2 bear tu dah kat kaki..hahaha aku buat alas kaki aku..gila ganas..

No comments:

Post a Comment