Followers

Friday 28 September 2012

Makan lagi

Bila petang ja mesti perut aku hello2 kat otak cakap lapaq..hahaha.. Sejak mak aku bagi aku bawak moto kat u ni bukan main ligat lagi aku kuaq malam..hehehe bukan pa...pi makan ja pon sebab borink makan kat kafe jadik xsalah kan carik new environment kan..kan3..sapa sokong angkat tangan....kalau kuaq makan pon bukan jauh pon dekat2 area u aku ja...sebab ari tu nak beli barang kitaorang makan kat Pok Wan Kopitiam lepas tu bole la nak shopping kat Hock Kee Seng...kan mudah ja keja..hahaha aku ni semua benda nak senang yang susah2 tolak tepi dulu...

Malam tu tekak kitaorang bertukar jadik tekak minah salleh tapi cara pegang sudu dah tau orang melayu..hahaha xpass...Aku oder spageti seafood ngan laici ais...Harga kat Pok Wan Kopitiam ni aku rasa ok lah xdak lah mahai nak mampus..sama ja ngan kdai lain tapi tempat dia selesa cuma servis lambat sikit nak ambik order lambat...dah siap order kak aishah nak tambah mushroom soup set pastu ada lah waitress ni datang cakap lah nak tambah order mushroom soup tapi dia blurrr siap cakap hah?...dah tu cakap lah nak garlic bread pon dia blur gak..last2 bukak menu tunjuk kat dia nak ni baru dia paham...ooo dia bukan main panjang lagik..hahaha..yang bestnya spageti aku sampai dulu elok aku dah makan sampai separuh baru makanan diorang sampai....lambat kan servis diorang aku agak sebab customer ramai tapi pekerja xcukup...
 Dah makan nak habis dah baru teringat xambik gambaq makanan lagi..hahaha punya xsenonoh tapi gatai tangan nak ambik gambaq gak walaupon pinggan aku nak licin..hihiihi

Spaghetti seafood rm11 ja..laici ais rm2.80.. chicken chop rm11.50..mushroom soup set rm3.50 ja.. ok kan harga makanan...standard lah...yang lain aku xingat la..hehehe...kalau sizzling rm4... tapi kawan aku order yee mee sizzing tapi rasa sedang2 ja..maybe xpedas kot pastu kuah pucat ja...garlic bread dia best dan mushroom soup memang pekat..fuhhh...fish n chips sedap, lembut n xberbau... spaghetti? korang tengok ja pinggan aku korang mesti boleh agak sedap ka x..hihihi
Spaghetti seafood tapi yang tinggai udang ja..
Fish n chips
Chicken chop punya nala besaq pinggan dia..
jus epal n neslo ais
Pok Wan Kopitiam ada jual roti tempayan..cuba korang tengok menu ni napa harga roti tempayan+ kuah ayam lagi mahai dari kuah daging...kenapa? kenapa?...konpius aku..bukan daging patot lagi mahal ka?
Roti tempayan pon ada jual gak..


No comments:

Post a Comment