Followers

Monday 24 September 2012

Reunion Raya

Assalamualaikum...Aku baru nak buat entry sal raya..padahal syawal pon dah habis..aku lambat ni sebab gambar raya ni ada kat member2..dalam hp aku xdak langsung jadik kena tunggu diorang upload kt fb ja lah..hihihi...
Aku xingat tarikh reunion raya ni bila..xsilap aku 24/8/12 kot..tapi yang pasti hari jumaat...tu memang konpem..hahaha..Pengarah reunion, Mizah...Aku rasa kalo dia xplan memang xdak lah reunion ni..Dia lah yg rajin contact kawan2 ngan cikgu2..tq mizah..u did great..

Lupa lak  nak cakap..ni reunion sekolah rendah batch 2002...tapi nasib baik cikgu igat lagi....siap nama penuh dengan nama bapak sekali..haaha cayalah cikgu...Mula2 kitorang kumpul kat umah Wani dalam kul 3 lebih gerak pi jemput Su ngan Mizah sambil beraya kat umah Su...

Igatkan budak laki nak join last2 diorang cancel...malu kot..hahaha..jadik tinggai lah kami berenam..Aku, wan,mizah, wani, shiela ngan suhaila...Mula2 aku igat xjoin gak sebab wan pi servis kereta xsiap2 lagi even dah kul 2..tup2 wan sms aku kereta dia dah siap servis...ok cantek..aku pi jemput dia...aku kan manja kalo xdak wan aku xsemangat nak pi...hahaha gediksss

Lepas tu gerak serbu rumah cikgu Mat Shupi tapi masa sampai cikgu xdak kat umah..yang lawaknya cikgu boleh terlupa yang kitorang nak datang umah cikgu. nasib baik bila kol cikgu dia dah nak balik rumah dah..cikgu yang tetap maintain...kurus macam tu gak..
Rumah Cikgu Mat Shupi
Next house rumah ustazah hanizah...sampai2 ja dah asaq dah..kat umah ustazah sembat rembat laksa semangkuk....tq ustazah sebab jamu macam2..ada mee ada laksa, coklat lagi..
Rumah Ustazah Hanizah
Lepas tu serbu rumah teacher lak...janji nak mai dalam kul 5 tapi sampai kul 6.30 kot...ishhhh memang time management teruk..hahaha..ya lah semabang kencang kat rumah sebelum-belum ni...bukan senang nak jumpa jadik banyak lah benda nak  cerita...ragam masa sekolah rendah...hihihi...malu pon ada gak bila kenang balik...hahaha
Rumah Teacher Suzana
Dah selesai rumah teacher, kitaorang gerak ke rumah Fadhilah...dia baru ja balik kerja tapi kitaorang dah janji kena jugak tunaikan...sampai rumah fad sedang2 ja dah maghrib....wahaha ni kes berat ni...tq fad sebab masak mee goreng...tapi sembat korek resepi cornflakes madu versi unik daripada kakak fad...hehehe tapi sampai sekarang aku xpraktis lagi...haha

Rumah Fadhilah..Kesian tuan rumah kena berdiri..hihihi
Last sekali lepak kat umah wanie...makan soto tapi aku dah xleh nak telan dah...serius kenyang....nak termuntah balik pon da...perut aku memang xleh terima kejutan makanan time raya...kena slow and steady ja..kalo x memang perut aku meragam...sorry wanie...

p/s: taun depan kena wat reunion raya gak sebelum semua dah kerja....



No comments:

Post a Comment