Followers

Sunday 15 July 2012

Geli @ takot?

Tetiba ja terpikir nak post entry tajuk ni...apa yang ada dalam fikiran korang eh???...aku pon terpikir banyak nak kali gak nak buat entry ni....xsanggup nak google gambar...nak tengok pon dah geli...tapi hentam ja lah...
Meh kita berkongsi binatang apa yang buat orang histeria especially kaum perempuan...heheheehe... check it out...

Lipan dan Ulat Gonggok...Sorry xdak gambaq sebab aku memang xboleh tengok...xtahan geli...eeeeeeiiiiiiii

Binatang yang banyak kaki boleh buat aku histeria...menjerit xberenti2..masa kecik-kecik dulu aku sanggup tahan kencing bila dekat umah tok aku...jamban tok aku dulu daripada kayu pastu dekat luaq pula...memang banyak lah gonggok ni berparti dalam jamban tu...memang aku xmasuk lah...

Lagi satu masa aku celebrate birthday kawan aku kat Danga Bay, kitorang lepak2 kat dataran dalam kul 12 tgh malam..Dah penat bersila aku pon lunjur lah kaki..siap sempat cakap arghh leganya ...tetiba aku jerit tp xkuat sebab kat situ da orang...kawan perempuan ni dah lari siap xsempat nak pakai kasut...kaki aku dah xboleh gerak sebab aku nampak ada benda kat hujung seluar aku...aku pikir ulat gonggok..skali kawan ni cakap benang ja tp aku xpercaya ...siap cubit dia nak mintak tolong...tapi aku ttap xcaya gak..last2 dia pi tengok...dia cakap benang lah...hahhaha..aku memang suka spoil keadaan...nasib baik dah nak balik dah..

Benang yang dekat tudung ni ha disangka ulat gonggok..sengal!!

Katak
Aku xlah geli sangat katak ni macam histeria nampak ulat gonggok...hehehe...Cuma aku xboleh lah nak belai2 nak cium2 nak pelok2..tu memang aku xkan buat lah.. Pernah satu hari ada sekor katak ni sesat dalam tandas rumah sewa aku, dah jadik satu hal nak halau katak ni...Hari tu aku jadik seorang pembunuh yang kejam...ya lah kalo aku xbuat korang nak tolong ada tolong aku??...aku spray ridsect tepat kat mata katak tu teros dia jatuhkan badan dia..kesian tengok dia masa tu..pastu tetiba ja lompat masuk tepat dalam penyodok...sah!! memang senang keja aku..terus buang ja katak tu...hehehehe

Cicak

Aku tak lah alah sangat dengan spesis cicak...tapi geram sebab cicak suka buat aku terkejut...tetiba ja muncul pastu lari  ikot suka ja..tu yang buat aku takot...
Tikus...memang aku geli...dengar bunyi citt..citt dah buat aku nak menjerit...meremang bulu  roma nih..hadui2...

Kucing...hehehe aku xtakot tapi kucing ni suka panjat kerusi  masa aku makan buat aku  pon suka menjerit..lantak lah orang tengok..kucing tu yang salah buat aku terkejut...dulu mak aku pernah nak bela kucing..dah ambik dari kawan dia dah...bila sampai ja rumah abah aku suruh pulangkan kat tuan dia..huhuhhu..kecian mak aku terpaksa menurut perintah...padahal mak aku dah beli tandas kucing dah....xpatot..xpatot..

No comments:

Post a Comment