Followers

Saturday 21 July 2012

Tari Menari...

Menari ni bukan lah hobi aku malah aku memang xpandai menari...keras macam tiang..hahaha..ni aku masuk menari bukan ada audition pon...sebab bagi nama kat membar aku ja sempena majlis anugerah kokurikulum kolej matrikulasi pulau pinang pada 20 Feb 2009....hehehe

Sebulan ja kitorang praktis...macam2 masalah...ada yang tarik diri, step xreka lagi, baju lah,music xdak lagi...fuhhh lemahnya semangat...lpas ada choreographer, all went smooth...yuhuuu..setiap malam praktis...dua jam...gila akh..buku ke mana test pon ke mana...dok kalut hambat tarian pulak...
Ada lah berat aku turon...tp lepas latihan ja aku singgah kafe beli makanan..gila akh lapaq tu macam xmakan sehari woi...xsangga lapaq..sakit badan xsah dok habaq lah...tu lah gatai sangat nak masuk sapa suwoh...

Transformasi imj..hahha siapakah itu??? agak2 kalo aku tunjuk kat mak aku dia kenai aku lagi x..hahaha..no komen


Bergambar dengan syera and ruhil (dormate)..hehehe..Nglebeh baju aku sebab besaq sangat
Nebesnya
Selepas persembahan..fuhhhh leganya..bersama make up artist..
Meriah!!
Bersama choreographer..tq cikgu.. 
Sesi aku pulak mengediksss..haha




































No comments:

Post a Comment