Followers

Sunday 8 July 2012

Reunion Adik Beradik


Air yang dicincang xkan terputus begitulah hubungan kami adik beradik..cewaahhh padahal kalo berkelai (gaduh) tu macam taufan..hahaha tp tu masa zaman zahiliah (zaman kanak-kanak).. Jadik kami berkumpul di Puncak Alam..Ayat abah "tempat jin bertendang"..hihi..adik aku turun dr penang dan aku dari ganu..
Selamat datang ke Sunway Lagoon!   Asia's Best Attraction.  Tiket masuk  rm60 per person.  Kitorng  ambik  3 Parks-  Amusement Park, Water Park & Wildlife Park..tu pon mengah dah dok round2..nak pengsan pon da tp tahan ja lah coz  aku pikir sapa lah nak usung aku nanti..

Tiket masuk dan diberikan jam. kena pakai sepanjang dalam sunway lagoon..satu hal nak kena jaga benda alah ni.. kalo  hilang burn akh deposit..huhuhu..jagalah seperti hati anda supaya tidak gigit kuku nanti..hobi aku masa kecik2..heheehe
Haruslah gambaq aku yang mengediksss...bajet chomey



Scream Park kat belakang aku ja tp aku  adalah orang yang paling  dikehendaki sebab  xtermasuk dalam pakej pon..ofcoz lah kena halau..

Wildlife Park-Harimau Malaya..Besaq mak oi terkejut aku tengok..apa yang harimau nih telan pon xtau.tp harimau tengok aku buat derk ja sebab aku kurus sangat..harimau pikiaq buat rugi ja makan aku xdak isi..tulang ja

Yeaahhhhh..first game..best main ni..siap menjerit2 lagi..memang xsah kalaiu xmenjerit . adat orang perempuan..melayu asli pulak tu..memang jakun lah..

Puas menjerit sampai hilang suara yang sungguh merdu  meh kita  berjimba pulak...



Model tong sampah sebab tu tempat ni bersih  aja
Zulu walk..ni memang penyakit aku..dah terpampang kat situ tulis  dah zulu walk..aku ni memang suka nyusahkan diri..buat kerja banyak kali..dah memang lumrah.

Anda sesat??.. jangan risau pi lah mana2 pon dok dalam sunway jugak xkan sampai benua eropah pon..hahaa.amboih bukan main lagi sesat sampai ke eropah..naik belon ka?..


Puaka..Memang dahsyat ni..pusing 360

Best! tp sakit punggung sebab pelampong turun laju dan terhentak  kat gelungsur..nak naik ni kena panjat tangga yang tinggi dulu..seram jugak

Ala2 roller coster tp yang ni lebih sopan..tu pon aku jerit jugak..jantung tertinggai kat belakang jugak..

Selepas aktiviti menguji kekuatan fizikal dan mental, moh ler kita  rehatkan badan..renggangkan urat yang terkejut2.. Nama benda ni Grand Canyon River Rapids..



Dah puas main baru rasa lapaq..terketaq-ketaq cari duit..nasik ayam tu rm 10++dah xigat dah harga sebenar..hilang ingatan sat ..gila mahal..xkenyang pon..sobsss

Sambung main pulak..xreti2 letih pon..dah kenyang jom kita berdansa..eh!

Pantai  buatan..Atas tu titi gantung..ada aktiviti buggy..sapa nak bunuh diri dipersilakan  melakukan terjunan..aku masih sayangkan nyawa lagi..padahal dasar penakot

Sesi merehatkan minda..

Seoul Garden di One Utama...sesi mengemokkan diri

Makan xigat dunia..ada harga promosi untuk pelajar ..jadi  simpan kad pelajar siap2 dalam dompet na..

Makan lagi!

Cuba teka sapa yang paling kuat makan.
Dalam komuter 

Melepak kat KLCC ja..nak shopping xdak det..nak window shopping wat sakit mata ja..sales merata..nak buat macam na hidup sebagai pelajar ni memang slalu xdak duit..cuba lah cakap duit susut ja..hehe

No comments:

Post a Comment