Followers

Tuesday 17 July 2012

Jumpa kita di simpang tiga jalan santan depan TM..

Hah?? Apa yang berlaku kat situ?? ada apa? apa yang best?? sapa yang ada???aku ada..hehehe..wowo relaks2..tarik nafas dalam2..lepas fuhhhh..jgan lepas ikot bawah sudaaa..hahaha

Meh sini aku nak story sikit ada apa di simpang tiga jalan santan..bagi orang perlis especially area balai baru konpem tau dah...apa?? xtau..huishhhh rugi2... la ni xyah cakap banyak2... MEMPERSEMBAHKAN ...jeng3...jeng3...





































KEDAI MAKAN PAK PIN!!!!


Maaf la ya..xdak gambaq...tp kat sini lah aku membanting tulang mencari sesuap nasik...kaih pagi makan pagi, kaih petang makan petang...ecewaahhhhh...tapi masalahnya aku kaih malam...gena tu..=D....Aku pernah kerja sambilan kat kedai makan ni bila cuti sem.

Sekarang ni aku nak cadangkan pi lah makan kat kedai ni..sedap gila habaq hang...Favorite aku adalah koew toew kuah ngan nestum ais...ting! Kedai ni juai nasi goreng biasa..nasik goren pataya ka paprik ka seafood ka kampung ka harap maaf xdak nah...mintak jugak meh sini nak bagi penampaq...ada bihun/ koew toew/mee goreng, hailam,kuah@ bandung...bihun/koew toew/ mee sup pon da...

Sup tulang pon ada jugak...gearbox...abah aku suka order sup gearbox..tapi dia panggil belalai gajah...bila tepon ja..nak belalai gajah satu..sungguh xsenonoh betoi...hahaha..

Kedai ni dibuka dari isnin hingga jumaat sahaja dan beroperasi 6 ptng -11 mlm. Sila jemput menikmati makanan di sini...

No comments:

Post a Comment