Followers

Tuesday 17 July 2012

Terima Kasih Mak!

Souvenir from my mum...a key chain! March aritu mak aku pi sabah sempena kenduri sepupu aku...Sepupu pertama yang kahwin..hewhew..tp aku xdapt ikot sebab bukan cuti sem masa tu...jadik mak aku belikan key chain khas untuk anak dia yang lahir 22 julai...tadaaaaa!!!

Pemberian bermakna dari insan yang istimewa walaupon kita selalu bertekak...hehehe..maaf ya mak...
Meh kita review ciri-ciri orang yang lahir 22 julai....eh sejak bila aku jadik peramal ni...boleh baca tapi jangan percaya na...


  1. Persistent- Mungkin aku ada sikit ciri-ciri ni...sikit ja 1% ja kot...hahaha
  2. Artistic- Hah?? betoi ka..lukis xpandai...ouh jauh pangang dari aku...sungguh jauh..jauh..jauh
  3. Ambitious- wah!!! aku kuat berangan da lah...memang kuat berangan..kalo sengih sorang2 tu paham ja lah...memang kuat berangan
  4. Unconventional- no komen
  5. Lovely- hahahaha xmungkin ini terjadi...aku tegas n garang..adik aku yang last skali paling takot ngan aku...hahaha sebab aku selalu torture dia...

No comments:

Post a Comment