Followers

Friday 13 July 2012

Koleksi beg..

Perempuan dengan beg memang kamceng... ni bukan nak buat sale na...setiap beg yang aku miliki ni ada sejarah tersendiri..

 Tote bag punyalah aku beli kat kangaq..sekali bawak balik  u  ada plak junior  pakai  tote bag ni..heheehe lepas tu   aku dah jarang pakai...malu oih...
Handbag..hanya mampu beli bila sale ja...hahaha..beli semata2 untuk  latihan industri...kat sana ada kak ni minat beg ni...hehehe mula2 bangga ada orang puji cakap just nice....tp pikir balik adakah taste aku ni macam orang tua???....sambil jeling kiri kanan mikir...hehehe
Back bag...yehaaha..aku memang minat beg macm ni...slalu bwak pi kuliah..dari belakang  comey ja..dari depan..oh my god!!! lagi comey..hahaha..bila pakai beg ni rasa macam umo15 ja..heheehe..beg ni paling selesa..xbuat bahu korang senget macam menara condong...tapi dalam gambr ni beg akak aku punya..pinjam ya..ngeh3


  • Beg guni..eh ya ka??? aku main belasah sebut  ja..beg ni diterbangkan khas dari  sarawak..hihihi.. masa  mlwat sarawak beli banyak barang sebab tu nak jimat beli beg ni ja...korang bayang kan aku yang kecik  ni bwak beg 7.5kg dari LCCT - KL Sentral- Batu 3..Sebelah lagi pegang kotak 4kg..Fuhhh serius buat keja gila..dah macam orang patani ja junjung be ni...ada security bole cakap kat aku "adik nak lari dari rumah ka??" ..hahaha..memang terbukti  aku budak kecik lagi...
Nak panggil beg pa ntah...beg ni easy going..aku bawak pi keja ja..isi  botol air, kunci...kan senang macam tu...moto plak spesis xdak raga..jadik main campak kat kaki ja...heheehe..xkisah pon kotoq ka terkoyak ka...habis madu beg pon dibuang..memang keji ...



No comments:

Post a Comment