Followers

Saturday 28 July 2012

Oh My Lilishh!!!

Sekarang ni aku tengah cuti sem yang panjang...dari 2 jun 2012 sehingga lah 8 Sep 2012 jugakk..bukan 2013..hahaha..nonono.Dah bosan dok umah ja sowang2..mak ngan abah aku keja...adik beradik lain semua merantau..jadik tinggai lah aku sebagai anak tunggal..hehehe syokkkknyaaaa...

Aku kerja part time as bussinesswoman..hahaha tipu ja..aku kerja duk gentel2 kuih raya...the owner is Norhayati atau nama manja kak ti..hihihi..aritu dia ada cerita ragam luqman (anak dia) umur 2 tahun setengah..kalo xsilap aku lah... meh kita belajaq bahasa budak-budak...

DIALOG.........

Luqman : mama kak oh my lilishhhh...nak ngok..
Kak ti    : hah? apadia adik...
Luqman : oh my lilishhhh...
Kak ti : $$$$$%%%&*#####**@@@@ (tak paham)

Kak ti pon tanya la dekat kak..Nabila (anak dia yang sulong)

Kak Ti : Apa dia nabila?
Nabila :  Oh My English...
Kak Ti : Hahaha...$$###%% LOL

See??? Budak kecik pon suka tengok oh my english...Program yang sangat menarik dan kelakar tp berinformasi k...Korang yang dah dewasa pon boleh tengok...kita pon bukan pandai english sangat (ditujukan khas kepada aku..)erkkkk...bila tengok program ni bole lah nak gelak2 terbahak2 kat pelakon2 tu...nti orang lain xgelakkan korang bila speaking..hehehe

Oh My English
Every sunday
10 am
TVIQ (610)

SELAMAT MENONTON!!!


No comments:

Post a Comment