Followers

Friday 13 July 2012

Peneman Setia

Perempuan mesti ada peneman setia masing2..  Jom check out my bff... tadaaaaa!!!


My little teddy bear.. hehee..mesti korang igat  manusia kan..kadang2  ckap dengan bear lagi best..xsakit ati...apa yang kita cakap mesti dia setuju lah...tiada bantahan..i like
Benda ni wajib aku miliki...kulit kasaq macam kulit kayu seperti aku memang wajib pakai...bila aku basuh baju guna tangan membuatkan tangan aku kasaq sangat...kawan2 aku pon dah paham dengan perangai aku..gila losyen...sometimes every hour mesti sapu..hahaha..gila namanya...
Hehehehe..my favorite deadorant...lepas mandi ja mesti carik ni...Garnier light sensitive mineral.. sesuai untuk kulit yang hypoallergenic..cubalah! 
Dengan Bio oil anda tidak perlu risau lagi...Sangat sesuai untuk parut, stretch mark, tona kulit tak sekata dan kulit kering macam saya! bila panas kulit aku akan mengelupas, so bila pakai bio oil ni kurang dah...hehehe sekarang dah xpayah nak tepek bedak berkilo2..


Perfume! Tp nasib baik aku xgila perfume..kalo tak botak pala I..Sekarang ja baru berjinak dengan perfume...Strawberry  smell.. lembut ja  bau...ala2 gadis desa..heheehe

 Itu ja nak kongsi...Sekarang ni tengah pening nak pilih produk pencuci muka..yang sekarang tak sesuai sebab buat kulit jadik kering dan tegang.. kalo korang nak bagi cadangan pon xkisah tapi biarlah yang berbaloi2 sebab aku masih student lagi..det pon slalu kering ja...tq


No comments:

Post a Comment