Followers

Tuesday 10 July 2012

Musafir di JB

Hidup aku ni penuh dengan pindah ramdah..coz belajar lah..orang kata jauh perjalanan luas pemandangan...masalahnya duit aku pon luas mengalir macam ayaq..haha.. Aku ditempatkan latihan industridi kempas,jb...dekat mana?? Biarlah rahsia..heheehe..Aku igat lagi 18 Februari 2012, kali pertama aku menjejakan kali di bumi Johor..
Really miss kak adha so muchhhh..muaahhhh..kekuatan boleh kupas bawang putih  110kg..nah ambik ko...hot spot for gossiping..heheehe..Ingat lagi orang pertama yang teguq aku ngan syidah...kak adha ni dah bagitau nama dia tp bole pulak kat surau dia tnya macam na korang tau nama akak eh??..hahaha bole pulak macam tu..

Again lepakss with them...

Sesi mengediksss time kerja..heheehe..berapa lah markah yang penyelia  bagi...asyik  melepak, bergambar ngan gossip..kadang2 tu sampai tertidur dalam lab..punya lah penyegan carik kerja..reject!

Sempat melawat Tanjung Piai, Johor National Park bersama family =)
Depan Pintu masuk

Tempat memancing..

Hew..hew

Kawasan menternak siput..dah xigat nama siput tu..kera ngan  belangkas pon ada nah..

Apa yang best kat sini..meh scroll kat bawah..sabaq nah...






















Apa?? Xjelas...ok2  scroll lagik...bawah lagi





































Tadaaaaaa!!!!!! Hewhew.. bangga aku... Tahniah! Anda berada di penghujung selatan  tanah besar asia..nah ambik hang..patot lah abah aku beria nak mai cni....bangga sikit...

once again,,bangga nyewwww..ni ayat mintak penampaq...haahhaa


Johor Premium Outlet...Inderapura..ya ka?? Dah xingat..hehehe.tempat wajib korang pi ..pi na jangan xpi..rugi nti dok teriak xsudah2... ada 200 outlets kalo xsilap aku lah..selamat berexersice dan menghadiskan duit..

Lacoste Outlet..nak masuk takot teriak ja nti...harga murah sangat...haahaha.. jadik kita ambik gambaq ja..biaq xkempunan nti na..

Yeay!!!! Zoo Johor...Orang johor pon xpernah mai sini..abah aku memang suka zoo..padahal tengok binatang sama ja.. Tiket masuk rm2 ja.. Zoo ni xdak lah luas pon  mini zoo ja..
Chomelnya..tengok lah muka cuak mak aku,,hehee

Sekali i patuk baru tau...jinak ja..xpatuk pon..

Once again, JPO  with keluarga kak adha tp ni masa nak balik perlis dah... tq akak masok bihun  hailam..sedapppp sangat sampai bertambah2..tq jugak belikan t shirt...hehehe..Muka adik masam xdapat Baskin Robin

At Senai International Airport before check in on 2 Jun 2012....tq yang datang hantar...bye2
Alahai bila lah pulak nak jumpa diorang ni..rindu sangat2...Miss u all and have great moments..Insyallah aku akan datang melawat diorang ni







No comments:

Post a Comment